سید ناصر امامی میبدی فرماندار شهرستان خاتم با بیان این مطلب گفت جشن انگور برای دومین بار در زمان مسئولیتش در شهر مروست برگزار می شود.

امامی میبدی بخش مروست را با سطح زیر كشت بیش از 1000هكتار و تولید 25000 تن مهمترین قطب تولید انگور در استان یزد و از مهمترین قطبهای تولید انگور كشور برشمرد و كیفیت انگور تولیدی بخش مروست را به لحاظ شرایط مناسب آب و هوایی و سختكوشی و تجربه ارزنده كشاورزان مروستی بسیار مطلوب ارزیابی نمود و اضافه نمود كه محصول تولیدی انگور كشاورزان به صورت تازه خوری و فرآوری شده جهت تولید كشمش مقداری در داخل استان و مقداری نیز به خارج استان صادر می گردد و بمنظور تقدیر و تشكر از كشاورزان سختكوش و مردم انقلابی و ولایت مدار این بخش انشا ا.... برای دومین بار متوالی در دوره مسئولیت اینجانب این جشن در پارك شیخ عبدالله مروست در تاریخ 14 مرداد ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان افزودند : شكرگزاری به درگاه خداوند متعال ، تقدیر از سختكوشی و تلاش یكساله كشاورزان مروست ، معرفی انگور مروست و محصولات جانبی آن، جذب گردشگر داخلی و خارجی و معرفی پتانسیلهای بخش مروست را از مهمترین اهداف جشن مذكور برشمرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا